×
  • schnitzel on cooking pan
  • Burger mit Pommes auf Holz
  • Rows of young potato plants on the field
  • header-eetwinkel-aardappelen
  • Grilling shashlik on barbecue grill
  • Ingredients for cooking burgers. Raw ground beef meat cutlets on wooden chopping board, red onion, cherry tomatoes, greens, pickles, tomato sauce, cheese, herbs and spices over black background, top view.
  • Two fresh submarine sandwiches
  • Fresh tomato salad with feta
  • Healthy vegetarian salad making preparation with tomatoes on rus
  • fried eggs on dark background with space for text

Eetwinkel in Snackkoerier!

Ondersteuning op maat, uniek voor elke locatie

Eetwinkel ontrolt als onderdeel van haar formulestrategie bewust geen landelijke actiecampagnes voor Kerst en/of Oud en Nieuw. Volgens diezelfde strategie biedt zij juist wel ondersteuning op maat. Aldus Kees Rietveld en Jerry Weber, respectievelijk concept-manager en -ontwikkelaar van Eetwinkel, de concept-formule die vorig jaar het levenslicht zag en nu zeven deelnemende ondernemers kent, waarvan er overigens 4 in de Cafetaria TOP-100 staan.

‘Het unieke van Eetwinkel is dat de iedere Eetwinkelondernemer zelf aan het roer staat, voor wat betreft de ideeën over marketing en promotie op zijn locatie. Uiteraard wordt elke locatie begeleid in het professionaliseren hierin. Dus als een Eetwinkel‐locatie in de decembermaand extra wil promoten op het gebied van bijvoorbeeld salades en catering tijdens de Kerst of wellicht oliebollen wil gaan bakken en gaan promoten tijdens Oud en Nieuw , dan zal Eetwinkel daar hun steun aan geven. Dat geldt zowel voor bijvoorbeeld geveluitstraling, instore‐communicatie als social media, narrowcasting en de website.’
Eetwinkel zegt niet te geloven in landelijke acties. ‘Er is een duidelijke behoefte aan
lokaal actiebeleid; elke locatie is en blijft uniek.’ Onderdeel van de formule zijn wel zes periodieke marketing‐ en promotieacties, maar de enige gemene deler daarbij is de huisstijl van Eetwinkel, aldus Rietveld en Weber. ‘Als de ondernemer een idee heeft, denken wij wel mee of het idee goed is en wellicht nóg beter kan worden ontwikkeld. Maar de Eetwinkel‐ondernemer kent zijn buurt, dorp, stad of regio als geen ander en kan dan ook perfect inspringen op de behoeften van zijn – potentiële – gasten met plaatselijke marketing en promotieacties. Dit resulteert ten alle tijden in meer succes ten opzichte van landelijk actiebeleid.’

Ik ga akkoord met de Privacyverklaring.*

privacy verklaring